2016-07-12
 22:29:53

Tisdag!

 
 
Det har varit en riktigt lugn slappardag idag :)
Skönt!
Daniel åkte ner till garaget på eftermiddan, så då bestämde han sej för o skrota bilfan. Han ska plocka av dom delar han kan behöva, resten åker...
 
Jag försökte spela nu när barnen hade lagt sej men så kraschade wow så jag var tvungen o starta om datorn. Sen tog det typ 10 minuter innan firefox öppnades efter att jag hade tryckt på ikonen... Det känns som jag har världens segaste dator, jag blir smått galen på den emellanåt! Få se om jag orkar spela nåt mer idag eller om jag går o lägger mej istället :)
 
I fredags när jag gick hem lånade jag med mig studioutrustningen, så jag tänkte jag skulle använda den lite imorron :) Det var flera månader sen jag testade så vi får väl se hur det går :P
 
 
 
© Soffiloffis
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: