2016-06-16
 11:25:57

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
Jag vaknade vid 4 imorse av att Daniel kom o la sej. Så han måste ha slutat tidigare inatt då :)
Sen somnade jag om och sov till klockan ringde vid halv 6, men det kändes som jag hade sovit max 5 minuter...
 
Nu är jag på jobbet iaf...
Det blev nyss bestämt att vi ska in till Ludvika o fota imorron igen.
Jag känner inte riktigt för det men men, så får det bli.
 
Sen blir det bingo ikväll... Skönt med tutbingo så slipper alla se och höra vem det är som vinner :P
Barnen vill också följa med, men jag tror inte dom har tålamod att sitta i bilen så länge, kanske om något år...
 
 


a n n i k a
PUBLICERAT: 2016-06-16, 12:12:27 | URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Fin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: