2016-03-04
 11:22:00

Isabelles intervju :)

 
Isabelle förra året :)
 
 
Förra fredagen när jag intervjuade Pontus så intervjuade jag så klart tjejerna också, men jag tyckte det skulle bli för långt att lägga in allas intervjuer i samma inlägg :)
Så här kommer Isabelles intervju :)
 
Vad heter du?
Isabelle
 
Var bor du då?
(Vår gatuadress) i Grängesberg
 
Hur många år är du?
8, fyller 9
 
Vad tycker du är roligt?
Leka med mina kompisar
 
Vad tycker du är tråkigt då?
Vara själv
 
Varför måste man sova på natten?
Så man är pigg och orkar jobba och sånt man ska göra
 
Vad ska du bli när du blir stor?
Jag vet inte
 
Vart kommer bebisar ifrån?
Mammas mage
 
Vad gör bebisar för nåt?
Dom skriker
 
Har jag varit en bebis då?
Ja
 
Vilka är dina finaste kläder?
Svårt... dom här kanske
 
Vad önskar du dig av tomten/när du fyller år?
En telefon med skydd
 
Finns tomten? Och var bor han i så fall?
Ja, han bor på nordpolen
 
Vem är din bästa kompis?
Celina, Emilia och Julia
 
Vilket är det finaste ordet du vet?
Krama
 
Vilket är det fulaste ordet du vet då?
Elak
 
Finns det något du är jättebra på?
Hoppa hopprep och... jag är ganska bra på dansstopp.
 
När blir mamma eller pappa arg på dig?
När jag är elak och slåss
 
Vad är mamma bäst på?
Vara snäll
 
Vad är pappa bäst på?
Vara snäll
 
Vad är mamma sämst på?
Vara elak
 
Vad är pappa sämst på?
Vara elak
 
Favoritprogram på TV?
Labyrint
 
Favoritspel?
Tv-spel och datorspel, Mario
 
Favoritfilm?
Harry Potter, när den inte är otäck
 
Nåt du vill lära dig som du inte kan?
Limbo
 
Favoritblomma? 
Ros
 
Favoritdjur?
Katt, hund, kanin och häst
 
Bästa årstiden?
Sommar
 
Roligaste leken?
(fick aldrig något svar på denna)
 
Favoritmaten?
Köttfärssås som ligger i burk och tacos
 
Favoritdryck? 
Vatten
 
Favoritfrukt?
Grönt äpple
 
Favoritgrönsak?
Saltgurka
 
Vad är otäckt?
När vi kollar på Harry Potter kan det vara otäckt
 
Vad ska du göra nu?
Jag kanske ska spela tv-spel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: