2016-03-26
 19:13:00

Påskaftonen...

 
 
Idag vid 12 åkte vi in till stan, parkerade vid Folkets Hus och mötte upp mormor. Så gick vi bort till bron och gick över den en vända.
När vi kom tillbaks kom morfar gående. Sen blev det påskkärring-parad genom Åhléns och sen genom gallerian och ut genom kapp ahl. Efter det fick barnen en varsin 50-kronorscheck hos Hemmakväll, så då gick vi dit o köpte godis.
 
Jag tog mitt körkortsfoto när vi ändå var på stan och sen blev det godisregn. Jag hann ut lagom tills det regnade klart, men mormor och barnen gick ut innan det började och hann fånga en hel del :)
 
Sen åkte vi hem till mormor o morfar och barnen fick leta reda på sina påskägg. När dom hade hittat dom fikade vi, och efter fikat tog jag och Hans en promenad bort till en bil som skulle säljas och sen gick vi ner till ett garage som hade brunnit så jag fick ta lite kort på det.
Så hem och började kolla på Snövit, så åt vi och efter det åkte jag hem till Daniel.
Barnen ville sova kvar tills imorron :)
 
 
 
 
 
 
Kärringen Isabelle
 
 
Kärringen Julia
 
 
 Påskgubben Pontus
 
 
 En kyckling som gick runt o delade ut godis
 
 
 Tjejerna letar påskägg hos mormor och morfar :)
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: