2016-05-31
 15:31:00

Fan då!

© Soffiloffis
 
Idag har vi varit i Nyhammar o Fredriksberg.
Vi fick ihop lite bilder o kom tillbaks i lagom tid så vi får väl vara nöjda.
 
Men när jag kom in på mitt rum på eftermiddan så hade den självutnämnde chefen varit på min blomma igen. Gör hon nåt med den imorron så kör jag upp blomfan i arslet på henne... så får hon ta hand om den bäst fan hon vill :(
Det låter säkert skitlöjligt o bli förbannad över en sån här skitsak, men det har hänt så mycket nu på kort tid så det här har fått min bägare o rinna över...
 
Nu ska jag snart gå hem iaf
Hörs sen
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-06-13, 11:48:08 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Fy va jobbigt. Hoppas det blir ändring! Vacker bild :-)

Svar: Tack så mycket
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: