2016-05-07
 18:49:24

Lördag :)

 
 
Idag vid halv 2 åkte vi bort till affären o köpte kuvert, sen vidare hem till farbror Thomas. Novelia fyllde år häromdagen och Noa fyller år imorron så det var kalas för dom :)
Efter en stund kom Ketty o Sören, sen en kompis till Thomas o hans familj och lite senare kom Ylva med familj.
 
Alla barnen lekte för fullt på gården.
Efter ett tag ropade Lena o Uffe (Daniels morbror med fru som bor i huset bredvid Trisse) dit mej o frågade om jag vill fotografera på dotterns bröllop i augusti :)
Och det vill jag ju, men jag har aldrig gjort det tidigare så jag känner mej lite nervös redan :)
 
På vägen hem åkte vi förbi vid Röda dammen och vid Jankviken o kikade lite. Ser ut som det kommer bli en brygga vid Jankviken i sommar... najs!
 
Jag hängde med barnen ut när vi kom hem, men jag gick in efter ett tag. Det blev så himla varmt :)
Men barnen är kvar ute och leker med en kompis :)
 
 
 
Isabelle sparkade boll med pappa :)
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: