2016-05-09
 11:53:32

Måndag :)

Gammal bild på Pontus, jag tror han var runt 1 år här :)
© Soffiloffis
 
Det har varit fullt upp hela dagen...
Imorse lämnade jag barnen på fritids och dagis, åkte hem o fixade mej och drog till jobbet.
Sen hade vi möte o fika på förmiddan, och efter det drog jag iväg till dagis och hämtade Pontus igen o åkte in till BVC i Ludvika för 5½ års kollen. Han var så duktig. Han ritade cirkel, triangel, fyrkant och en liten gubbe. Sen vägde o mätte dom honom och efter det var det dags för spruta. Men han ville inte sitta i knä, han ville sitta på skötbordet :) Så jag lyfte upp honom där och han sa "ajajaj" lite tyst när hon tryckte in sprutan och sen var det inget mer med det.
 
Efteråt åkte vi förbi vid mamma och hämtade hans skor som vi glömde där igår. Sen till dagis med Pontus och han hann precis dit lagom till lunchen :)
Jag åkte hem o lämnade bilnycklarna och så gick jag tillbaks till jobbet igen.
 
I eftermiddag är det utvecklingssamtal på dagis också :)
Men nu ska jag gå ut o fota strax... ska bara käka nåt först.
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: