2016-05-19
 22:08:54

Stolt liten kille :)

 
 
Igår när jag var på Vårruset åkte Daniel o köpte cyklar till tjejerna :)
Vi kollade på biltema när vi var i borlänge, men där kostade dom 1700kr/st, det kändes lite väl dyrt. Så på vägen hem la Daniel upp på en köp/byt/sälj-sida på facebook att vi ville köpa cyklar, sen fick vi tips av Milla att det var en som sålde. Så nu har tjejerna en varsin cykel i passande storlek. Pontus fick ta över en av deras cyklar, så idag har vi varit ute hela eftermiddan och Pontus har lärt sej o cykla :D
Han blev så stolt :)
 
Så nu har Daniel bestämt sej för o köpa en cykel han med så hela familjen kan åka ut någon dag på nån utflykt :)  Det tyckte barnen lät jättekul.
 
Dom små sover o jag har nyss spelat, men nu ska jag nog gå o lägga mej jag med...
Kram
 
 
Våran lilla kille börjar bli så stor!
© Soffiloffis
 


Anonym
PUBLICERAT: 2016-05-20, 07:22:54

Kul att han lärt sej cykla :-)

Svar: Ja det är jättekul :)
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2016-05-20, 08:43:08

Vad roligt att ni fick tag i nya cyklar åt flickorna och att Pontus lärde sig cykla så fort men hade inte han en två hjuling redan ifjol?
Har du skaffat Skype än?
Kram

Svar: Ja det känns skönt, och 750kr för två cyklar var ju mer lagom pris :) Jo han hade en tvåhjuling men den börjar bli för liten för honom, tjejernas gamla cyklar var mer i passande storlek :) Nej har glömt o skaffa, får kolla om jag kan göra det idag när jag kommer hem :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: