2016-05-30
 11:05:00

Suck!

 
 
Nu har vi haft möte, städning o fika...
Jag blev skitirriterad imorse när vår självutnämnde chef kom in i mitt rum o började greja med min blomma. Hon gick o hällde ut vattnet jag nyss hade gett den o tyckte det var konstigt att den var så blöt i jorden. Hm, jag hade nyss vattnat den, undrar hur den kan vara blöt i jorden då? Suck!
Varför kan folk inte bara sköta sitt o skita i andra? Hon får väl ta hand om sin egen blomma för fan!
Nästa gång hon är på min växt så tar jag blomfan o ställer den på hennes skrivbord så får hon sköta den bäst fan hon vill :(
 
Aja, nu sitter jag bara o väntar på att solen ska komma fram så jag kan gå ut nån gång...
 
 
© Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-06-13, 11:52:25 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Tycker chefen ska sköta sitt och skita i saker som växter! Vacker bild

Svar: Tack :) Ja det håller jag med om
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: