2016-05-03
 15:40:54

Tisdag eftermiddag :)

 
© Soffiloffis
 
 
Jag sitter på jobbet och grejar...
Det är rätt fint väder idag igen, såå härligt :)
Jag gick ut för ett tag sen o fotade... så jag hittade en röd liten skalbagge som jag tog några bilder på. Sen när jag tittade närmare såg det nästan ut som en fästing och så såg jag några fler komma krypandes runt omkring mej, så jag gick därifrån fort som attan. 
 
Men nu när jag kollade upp den på nätet såg jag att det var ett löpkvalster och dom äter tydligen bara andra insekter. Skönt, då kanske jag inte behöver vara lika orolig :)
 
Det är snart dags o gå hem och åka o hämta barnen.
 


Pia
PUBLICERAT: 2016-05-03, 16:03:16 | URL: http://hornstull.nu

Vilken läskigt röd färg, dessutom! :o

Svar: Haha ja usch :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: