2016-05-10
 11:31:40

Tisdag :)

 
 
Igår på eftermiddan gick jag ut o fotade lite. Först hittade jag ingenting, sen efter en stund såg jag två sniglar som jag tog lite bilder på... 
 
Sen när vi skulle hämta barnen var det utvecklingssamtal med Pontus, Pia berättade att han är väldigt snäll och hjälpsam med sina kompisar, vill att alla ska få vara med och leka. Och så är han duktig på att skriva sitt namn och han vill lära sig nya saker så han brukar få lite små uppdrag av fröknarna :)
 
Sen när vi kom hem var tjejerna ute o lekte en stund. Pontus somnade på soffan, sen väckte vi honom när vi skulle äta och så ville han gå o lägga sej direkt efter maten igen. Han hade lite feber, troligtvis pga vaccinet han fick tidigare på dagen... så han fick lite febernedsättande. Och imorse var han som vanligt igen.
 
Nu är jag på jobbet. Anders Hjalmar har varit här o berättat lite om gruvan och historian runtomkring. Det verkar ganska lovande att den kommer öppna igen. Han tror att dom kommer vara igång med urpumpning av vatten runt 2018 :) 
 
Jag tänkte gå ut om ett tag, bara det inte blir regn. Jag tycker molnen börjar dra ihop sej lite så man vet aldrig...
Imorron ska vi till Sunnansjö m.m. och fota till broschyren vi håller på med :)
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: