2016-11-28
 08:53:00

Måndag morgon!

© Soffiloffis
 
I helgen har jag varit skitförkyld, sen imorse när jag vaknade kände jag mej riktigt pigg, så jag studsade upp ur sängen o fixade mej och så.
Sen, efter typ en timme, började näsan rinna igen och nu är jag skithes =/
Ska det aldrig ge sej?! 
Men nu när jag kom till jobbet fick jag tips av Jörgen om en bra kur mot förkylning, så jag ska testa det få se...
 
Flickorna ska eventuellt följa med en kompis hem idag efter skolan, jag vet inte riktigt hur det blir, det blev bökigt deluxe det här. För enligt fritidspersonalen får inte barnen åka med på bussen när dom inte har busskort, men enligt kompisen och hennes mamma kollar inte ens busschauffören på busskorten så hon brukar inte ha sitt med sig. Jag ska ringa till tjejerna sen när dom slutar och höra hur det blir. Det kan ju vara bra o veta var vi ska hämta dom sen :)
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: