2016-10-27
 23:34:00

Torsdag!

© Soffiloffis
 
I tisdags var vi o fotade Trädgården, och när vi var där fick vi veta att ett till hus ska rivas så då fick vi följa med dit o fota också. Det var riktigt fina o fräsha lägenheter i det huset så jag tycker det är lite konstigt att dom ska riva det =/  Särskilt nu när det är bostadsbrist i kommunen!
 
Igår fotade jag lite i studion igen, men jag har kommit fram till att rummet vi har för det nog är lite för litet för det går inte att experimentera med blixtarna alls, dom måste typ stå rakt framifrån bara. Så nästa gång ska jag testa att vara i något annat rum o fota, typ köket eller kanske i det rum jag sitter i, så får vi se hur det blir då :)
 
Daniel har åkt till jobbet för lite extraknäck och jag har nyss kollat på "Syrror" och nu blir det sovdags.
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: