2017-04-06
 07:54:00

Torsdag...

Gammal bild...
© Soffiloffis
 
 
Imorse när jag vaknade hade jag fått ett meddelande på facebook av Peter på jobbet. Hans katt hade blivit påkörd av en bil och gått bort nu på morgonen. Han har berättat så mycket fina grejer om den katten på fikarasterna, så jag blev alldeles tårögd när han talade om vad som hade hänt. Vila i frid lilla kissen.
 
Nu är det iallafall torsdag o sista jobbdagen för denna vecka.
Jag funderade ett tag på att åka upp till eljuspåret vid Björkås o kolla efter grodor nån gång under dagen, dom ska väl ha parningssäsong nu så det borde finnas en hel hög där uppe, men jag tar det en annan dag istället.
 
Men men, nu ska jag fixa det sista o dra till jobbet
Hörs sen
Kram
 


Anonym
PUBLICERAT: 2017-04-06, 08:34:34

Glöm inte banken😉



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: