2017-08-22
 13:42:04

Tisdag!

 © Soffiloffis
 
 
Jag sitter på jobbet och har nyss haft möte om foldern vi håller på med.
 
Imorse när jag skulle hit hittade jag inte min plånbok, jag letade överallt, gick ut i bilen o tittade men där var den inte heller. Så jag tänkte att jag kanske hade glömt den på jobbet igår, men nej.
Tillslut gick jag hem o letade igen, då låg den på mitt röda syskrin som står bredvid hallbyrån, min plånbok är nästan exakt samma färg så den syntes ju knappt. Ah, så himla skönt att hitta den igen! Jag blev orolig att jag hade tappat den i Borlänge eller nåt...
 
Annars är det som sagt personaldag imorron med föreläsning, lunch och GoCart. Jag kommer inte kunna vara med på GoCarten för Pontus ska till tandläkaren då, men men...
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: