2017-02-22
 11:08:00

Fotodag igår

Svanvägen i höstas
 
 Svanvägen igår
 
 
Kajbron i somras
 
"Kajbron" igår
 
 Sänkan i somras
 
 
 Sänkan igår
© Soffiloffis 
 
 
Igår var vi runt i nästan halva kommunen o fotade. Först skulle vi till Ljungåsen, men vi vågade inte åka in på den skogsvägen ifall den skulle vara oplogad längre fram så vi skulle fastna eller nåt. Så då åkte vi till Saxdalen o fotade pizzerian istället, sen till Blötberget o fotade två skyltar med info, och efter det vidare in till Ludvika där vi fotade Sänkan, Kajbron, Nya marnässkolan, Svanvägen och Trädgården.
Så jag var helt död när jag kom tillbaks till jobbet.
Sen la jag in bilderna i datorn o gick hem :)
 
Idag är det inte mycket folk alls här, jag tror vi var max 5 pers nyss, och nyss gick Annelie så nu är vi bara fyra kvar. Så det är riktigt, riktigt lugnt här idag.
 
Det snöar som sjutton ute. Det lär väl ligga en decimeter snö på bilen (minst) när vi ska åka o hämta barnen sen! Blä!
Efter jobbet ska jag o barnen åka hem till mamma o hälsa på. Daniel ska ner till garaget så han blir inte med den här gången. 
 
Ah hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: