2017-01-17
 10:56:00

Förbannade helvete! Och lite annat...

 
 
Så var det tisdag igen då... 
Idag händer väl inget speciellt mer än att jag håller på o bli tokig på en viss person här. Hade jag velat bli religiös så hade jag sökt upp en kyrka själv, frivilligt. Men jag tror inte på Gud, Jesus eller fan o hans moster och jag kommer aldrig göra det heller. Jag blir bara förbannad när personen håller på o tjatar om att ta Jesus till sitt hjärta! SUCK!!
 
Imorron ska vi ha Hjärt o Lungräddning vid brandstationen. Det blir kul, jag har glömt det mesta sen jag var iväg på det senast (2005 tror jag det var) så en uppdatering är bra :)
 
Sen på torsdag ska vi in till stan o fota igen... Sänkan och Kajbron blir det den här gången. Så himla tråkiga motiv men det är väl kanske bra o ha längre fram när allt står klart. 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: