2017-06-30
 23:34:00

Lär känna mig...

 
 
 
1. Hur gammal är du?
Trettiosex :O
 
2. Hur gammal känner du dig?
Jag känner mig som 25 typ :P
 
3. Var bor du?
I en lägenhet i Grängesberg
 
4. Vad har du gjort idag?
Jag har bara varit hemma o tatt det lugnt med familjen :)
 
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Vår och sommar!
Jag älskar värmen, blommorna och att slippa ta på sej och barnen ett ton med kläder så fort man ska gå ut!
 
6. Är du beroende av någonting?
Kaffe
 
 
 
 

7. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
– Jag gick på konstsim när jag var ung...  Det är något jag helst vill förtränga men ah, nu vet ni det iaf :P
– Jag har spelat keyboard när jag var yngre
– Jag är lite vidskeplig och jag tror på "spöken"

8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Just nu vill jag nog vara hemma... men jag skulle gärna åka utomlands någon gång under året :)

9. Vad är du på för humör just nu?
Är på rätt okey humör :)

10. Vilket är ditt favoritgodis?
Marabou choklad

11. Vilken är din favoritaffär?
Elgiganten, MediaMarkt och Ikea :)

12. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska!!

13. Har du blivit sydd någon gång?
Ja, vid båda kejsarsnitten.

14. Är du blyg?
Ja, fast jag var superduperblyg när jag var yngre... det har blitt lite bättre tror jag...

15. Vad heter du i andranamn?
Eva, Angelie

16. Vill du gifta dig?
Jag tror det :)

17. Har du något smeknamn?
Daniel kallar mig för Oofie eller Oflan ibland. Annars vet jag inte.

 

 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: