2017-03-20
 07:49:00

Måndag morgon

 
© Soffiloffis
 
 
Usch vad helgen har gått fort, som vanligt :(
I fredags åkte vi hem till Ketty o Sören och så hjälpte Daniel dom o byta bensintank på bilen. I lördags var han i garaget större delen av dagen, vi åkte in en snabbsväng till Coop på eftermiddan bara, annars var jag o barnen bara hemma o tog det lugnt. Och igår var vi också bara hemma, sen åkte Daniel o jobbade vid 18-tiden.
 
Igår kväll tittade jag på sista avsnittet av "Innan vi dör" och finalen av Farmen :)
Helt rätt person o vinna tycker jag :)
Så hoppas jag på en fortsättning av Innan vi dör, det var bästa serien jag har sett på länge!
 
Barnen är iallafall lämnade i skolan nu och jag ska alldeles strax gå till jobbet.
Få se om det blir nåt möte idag eller om det räcker med APT som är på fredag?
Det visar sej väl...
 
Snöar gör det iaf, hoppas det försvinner fort. För nu vill jag ha vår :)
Ah, hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: