2017-03-13
 07:49:29

Måndag morgon

© Soffiloffis
 
Barnen är lämnade i skolan o jag ska strax dra iväg till jobbet.
Den här helgen har också gått för fort =/ Jag skulle behöva semester känns det som!!
 
Vädret är iaf najs, solen skiner och det känns riktigt vårigt :)
Hoppas att det fortsätter så! Nu är jag trött på vinter o mörker...
 
En gammal arbetskamrat skrev till mig på facebook igår, hon berättade att Helge som var på Text & Bild förut har gått bort. Det känns lite konstigt, han var ju väldigt sjuk men jag trodde han skulle finnas kvar många år till ändå. Han var iallafall världens snällaste hurtgubbe, jag hoppas att han har det bättre där han är nu. 
 
Nej, dags o fixa mej nu o dra iväg
Hörs sen
Kram


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2017-04-01, 08:41:07 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Beklagar i efterskott. Och fin bild som passar in



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: