2017-05-03
 11:32:23

Onsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Jag somnade med huvudvärk igår kväll och vaknade med huvudvärk imorse.
Nu har det gått över iallafall som tur är :)
Jag är på jobbet och det är lika fint väder idag som det var igår, så härligt :)
 
Igår var jag ute o fotade på eftermiddan.
Först gick jag mot Folkets Park, där hittade jag lite vitsippor så jag böjde mig ner och tog kort på dom, sen när jag skulle resa mej var väskan så tung så jag ramlade baklänges o landade på rumpan! :D  
 
Sen gick jag in vid garagen hemma vid oss och hittade tussilagos bakom Stopet och bakom Posten hittade jag mer vitsippor så då fastnade jag där också en stund.
 
Tror jag ska ta med kameran ut en vända senare idag också :)
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: