2017-05-30
 23:16:00

Tisdag kväll...

© Soffiloffis
 
 
På eftermiddan var vi på utvecklingssamtal med Pontus och fröken tyckte vi skulle vara riktigt stolta över honom. Han är en klipsk kille som lär sig fort berättade hon :)
Det var så härligt o höra!
Emellanåt kan han dock vara rätt busig, men det verkar som om han mest hakar på andra barn när de busar. Så det skulle han försöka bättra sig med.
 
Nu har Daniel dragit till jobbet och barnen sover.
Jag har nyss kollat på en finsk serie som heter Bordertown, den är helt okey faktiskt :) Jag gillar huvudpersonen, han har varit med i några svenska serier också tror jag.
 
Efter det har jag lyssnat på lite musik, men nu ska jag strax gå o lägga mej.
Hoppas på bättre väder imorron så jag kan gå ut lite. Men det ser inte så lovande ut på väderleksrapporten så vi får väl se...
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: