2017-11-29
 08:56:08

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
Det har vräkt ner snö under natten, och imorse när Daniels väckarklocka ringde såg jag att klockradio-klockan stod och blinkade, så det verkar ha varit strömavbrott inatt.
 
Sen när min klocka ringde några timmar senare var jag helt däckad, ögonen rann, näsan rann, o jag hade ont i hela kroppen och kunde knappt få fram ett pip. Men eftersom jag skulle gå till skolan med barnen imorse så var det bara o försöka ta sig upp iallafall. Och det gick ju bra, vi kom dit i tid och jag kom till jobbet i tid :)
 
Nu börjar det snöa igen... 
Det hade varit kul o gå ut o fota lite men jag väntar tills det slutar snöa så inte kameran pajar ihop...
 
Fika är det nu iallafall
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: