2017-11-29
 16:43:00

Onsdag eftermiddag :)

 
 
Idag på eftermiddan skulle vi hämta bilen som vi lämnade in igår för o få rutan utbytt, men vi fastnade vid Gulf, sen var det kö ända till Silverhöjden för att en lastbil hade vält omkull där.
Tillslut kunde vi vända iallafall, så då blev jag avlämnad vid jobbet o så åkte Daniel och barnen hem. Få se om vi åker upp och hämtar bilen senare idag eller om det blir imorron istället.
 
Annars på jobbet har vi fotat den där tomtebilden jag har skrivit om i flera dagar nu. Tillslut gick det :)
Det krångliga var att röksprayen inte fick vara i närheten av eld, så först fick jag ta kort när ljusen var tända och sen fler kort när ljusen var släckta och röken sprayades ut. Och sen la jag ihop dom bilderna i Photoshop och resultatet blev så här...
 
 
 
Nu är jag hemma iallafall :)
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: