2017-11-26
 13:30:00

Söndag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi till Borlänge, jag ville köpa en glansig träskiva på Ikea, att använda när jag tar produktbilder o sånt. Men vi hittade ingen. Får göra en själv tror jag!
Så då gick vi in på Lager 157 o kollade på deras rea. Så där blev det lite nya kläder till hela familjen :)
Sen åkte vi till Ica Maxi och köpte pepparkakshus o smink. Och så till biltema o köpte färg till Opeln bland annat. Nu är det inte långt kvar innan den är klar :)
 
Idag är Pontus på kalas vid Cassels, så jag körde nyss upp honom dit. Ska hämta honom om ett par timmar.
Isabelle leker med Dennis, Julia sitter o spelar och Daniel är i garaget. Själv vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: