2017-10-24
 12:50:00

Tisdag...

 En stig vid Väsman...
 
 
Ica Kvantum, öppnar den 2 november...
© Soffiloffis
 
 
 
Igår åkte vi hem till mamma o Hans när jag hade hämtat barnen på fritids.
Sen var vi där en bra stund. 
Vi kom hem vid 19-tiden och då kollade vi på tv en stund innan det var läggdags för barnen.
När dom hade lagt sej kollade jag på Vår tid är nu, rätt bra serie tycker jag :)
Sen blev jag så trött så jag la mej strax efter klockan 21!
 
Nu är jag på jobbet igen. 
Jag ska bära upp studiogrejerna idag, sen har jag inte så mycket mer planerat än så länge.
 
Men snart ska vi fika iallafall.
Hörs sen
Kram
 
 


Jessica Högberg
PUBLICERAT: 2017-10-24, 18:42:58 | URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Fika är inte att föralta

Svar: Så sant :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: