2017-10-05
 12:50:00

Torsdag!

© Soffiloffis
 
 
Jag sitter på jobbet o solen skiner idag med, härligt :)
 
Igår fick vi hem papper om utvecklingssamtal med tjejerna i skolan, så vi har ringat in några alternativ... få se när det blir då :)
 
Sen bestämde några stycken igår att vi ska börja meditera på jobbet snart. Det är ingenting jag känner för o göra iallafall! Men det lär väl bli nån slags tvång, för det brukar det bli när bitterfittan kör igång med sitt race :(
Sånt där får man väl hålla på med på fritiden...
 
Aja, jobba vidare nurå
Hörs sen
Kram
 
 
 
 


Jenny
PUBLICERAT: 2017-10-05, 13:30:13 | URL: http://www.datajenny.se

En meditation är bra att utföra, men som sagt det finns en uppsjö av meditations metoder. Jag klarat inte av att sitta still och bara andas och lyssna på en tråkig person som pratar. Men gillar meditation med musik, speciellt hårdrocks musik. Meditation är ju att man ska stressa ned, stressa ned med musik är riktigt bra.

Svar: Ja jag tror det är så det kommer bli här, en tråkig person som ska prata o få en att andas lugnt och avslappnat osv. Då föredrar jag den du föreslog med musik i så fall :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: