2018-04-20
 08:48:51

Fredag :)

 
 
Så var det äntligen fredag :)
Jag sitter på jobbet som vanligt... Jag tänkte koppla in skärmen till min bärbara dator nyss eftersom usb-kontakten jag har väntat på har kommit. Men när jag hade kopplat in nästan allt o ställt datorn där den skulle stå upptäckte jag att någon hade tagit mitt tangentbord... så då var det bara o koppla ur skärmen o ställa tillbaks datorn igen då. Typiskt!
 
Igår var en person från Disponentparken här, hon vill ha bilder som hon kan trycka upp vykort av så hon fick några stycken att välja mellan. Det ska bli kul o se vilka dom väljer ut sen :)
 
Sen var vi ju på utvecklingssamtal och det verkar som att det går bra för tjejerna i skolan. Och vi fick säga det vi ville ha sagt så lärarna ska hålla lite koll på det.
 
Snart fikadags
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: