2018-08-04
 12:00:00

Kryssningen :)

 
 
Nu har vi varit på kryssning till Åbo :)
När vi kom till Stockholm o hittade parkering så irrade vi runt Scandic hotel säkert två varv innan vi hittade trappen vi skulle gå uppför haha :P 
Väl vid terminalen segade sig tiden fram, men tillslut fick vi komma ombord på båten, väl där gick vi till hytten o lämnade våra grejer och strax efteråt gick vi upp till Taxfree o köpte godis. Sen gick vi runt o kikade lite innan det var sovdax för barnen.
 
Jag o Daniel la oss samtidigt som barnen men sängen var jättehård (och rätt obekväm faktiskt), plus att det var en massa oljud från motorn o bildäck, så jag somnade nog inte förrän efter halv 2!
 
När vi vaknade gick vi upp till taxfree igen, barnen lekte i lekrummen o spelade lite tv-spel :)
Strax efter 18 kom båten fram till terminalen så då gick vi till bilen och åkte hemåt, och vid 21 kom vi hem.
 
När vi kom hem hade jag fått brev om att mitt efternamnsbyte hade gått igenom, så nu heter jag också Wennström precis som resten av familjen <3 :)
 
 
 
Vår båt kommer in till hamnen :)
 
Svallvågor...
 
 
Vår hytt
 
 
 Isabelle i hyttfönstret
 
 
Julia på däck
 
 
 Pontus
 
 
En av alla båtar vi såg under färden :)
 
© Soffiloffis
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: