2018-08-14
 08:42:00

Tisdag...

 
 
 
Inatt klockan 12 släpptes wow-expansionen, så jag spelade lite medan jag väntade på att Daniel skulle komma hem från jobbet. Det verkar vara en skitkul expansion än så länge :)
Hursomhelst, Daniel hade sagt att han skulle komma hem vid 12 men klockan drog iväg o närmade sig ett. Jag försökte ringa flera gånger men blev direkt kopplad till hans telefonsvar så jag blev mer o mer orolig. Men tillslut, vid halv 2 kom han hem iallafall. Då hade hans mobil dött och han hade stått o pratat med nån arbetskamrat bara :)
 
Sen somnade jag nån gång efter två inatt och så skulle jag upp vid 6.30... Så idag är jag ganska trött!
Barnen börjar skolan idag efter ett härligt sommarlov.
Hoppas att det kommer gå bra för tjejerna nu så dom slipper må så dåligt som dom har gjort under våren...
 
Jeanette från arbetsförmedlingen kom nyss så jag antar att jag ska prata med henne strax.
Sen är det fika :)
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2018-08-14, 17:37:52

Ush va tråkigt om de inte trivs.
Kamrater eller lärare?
Hoppas de fick en bra dag kram

Svar: Ja man känner sig så maktlös :(Det är klasskamrater, men tjejerna verkade ha haft en bra dag igår iallafall :)
Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: