2018-08-28
 08:05:00

Tisdag morgon...

© Soffiloffis
 
 
Inatt har jag kunnat sova utan några störningar från grannen, jag har då inte märkt något iaf... härligt!
Tjejerna ville inte alls till skolan idag, dom hade ont på alla möjliga ställen =/
Hoppas dom får kul när dom väl kommer dit!
Pontus gick in utan problem :)
 
Jag lämnade kameran och väskan hemma för en gångs skull för jag har en stor kartong med grejer jag har tagit med hit till jobbet, som jag ska ha med mig hem... så det blir nog tungt ändå...
 
Ute regnar det =/
Det känns som hösten kom med en fingerknäppning i år. Ena dagen var det hur varmt som helst och dagen efter regnade det och det var bra mycket kallare. Sen har temperaturen hållt sig låg sedan dess. Trök!
 
Dags o börja plocka lite nudå...
Hörs sen
Kram
 


Tess
PUBLICERAT: 2018-08-28, 09:29:28 | URL: http://tesswaltenburg.com

Vilken underbar bild! :D

Svar: Haha tack :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: