2018-02-02
 10:38:17

Fredag :)

 
Vyn från mitt fönster på jobbet just nu...
 © Soffiloffis
 
 
 
Jag är på jobbet som vanligt och har bland annat skrivit in resten av Dan Anderssons dikter i mitt block så jag ska kunna välja ut bilder till dom sen.
 
Sen kom Magnus in igår o berättade att släktforskningsarkivet har blivit gratis o använda nu, så jag har suttit o letat gamla släktingar både igår o idag :)  Vi funderar på o göra en projektgrupp för oss som håller på med sånt, det blir nog kul :)
 
Imorse när jag skulle lämna barnen startade inte forden så jag fick springa upp o hämta saabnycklarna innan vi tog oss iväg. Det hade kommit massor med snö under natten som bara yrde runt och på vissa ställen var det snö ända upp till knäna. Och det öser fortfarande ner, när ska det sluta?!
 
Jag fick reda på att Helena som började här för ett litet tag sen också spelar wow o lite andra onlinespel :)
Kul o ha någon o prata om sånt med...
 
Ah hörs sen
Kram
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: