2018-01-19
 21:03:00

Fredag kväll :)

 
 
Nu på kvällen beställde jag en till blixt från Kaffebrus.com :)
Så sen när den kommer kanske jag kan få tummen ur o ta coola porträtt på barnen...
Det ska bli kul o testa att använda två blixtar hur som helst :)
 
Annars är det skönt o äntligen få lite helg igen, det känns välbehövligt... är trött som ett as!
Men på söndag tänkte vi åka till storstan o bada badhus, det blir kul, särskilt för barnen tror jag :)
 
Justja, jag upptäckte tidigare idag att en granne var ner o kollade vårat lägenhetsnummer... Jag hörde en massa ljud i trappen så jag gick o tittade i kikhålet o då stod hon med telefonluren i högsta hugg o kollade på vår dörr. Så jag sms:ade Daniel o berättade det.
 
Strax efteråt hade han fått samtal från Telia där dom sa att grannen hade fått krångel med internet så dom ville stänga av vårat internet IGEN för o åtgärda det! Men då skällde Daniel ut dom o sa att "Vi har bott här i 7 år så varför skulle det plötsligt vara vi som är problemet när vi aldrig har haft det så här förr?" och så sa han att nu får de faktiskt lösa det här på något annat sätt. Och då såg hon plötsligt att det stämde att vi har bott här så länge och lovade att inte stänga av nätet för oss. Så jag hoppas hon håller det löftet annars blir jag fan galen! Nu har det varit tillräckligt med nätkrångel här hemma tycker jag... Fortsättning följer, antar jag.
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: