2018-01-08
 10:53:09

Måndag förmiddag...

© Soffiloffis
 
 
Internet krånglar fortfarande hemma... även om vi har fått låna ett mobilt internet så strejkar det flera gånger om dagen så det är lite småstörande. Jag längtar verkligen tills telia får tummen ur och sätter igång det riktiga nätet igen!
 
Inatt har jag sovit jättekonstigt, jag vaknade hela tiden och var rädd att klockan hade ringt. Sen imorse vaknade jag med värsta halsbrännan, så jag tog en samarin. Och nu äntligen börjar det släppa :)
 
Och sen när jag körde barnen till fritids började förardörren bete sig märkligt, det gick o öppna den utifrån men inte inifrån! Det var typ som att det var barnlås i... Så uppe vid skolan gick det ju bra, då kunde barnen öppna dörren åt mig, men när jag kom hem sen fick jag hoppa ut genom passagerardörren istället.
 
Nu är jag på jobbet iallafall så vi har haft APT och sen storstädning och efter det försökte chefen fixa min externa hårddisk, datorn hittar den inte. Men det verkar som jag måste ringa IT, för dom kan ha spärrat så man inte kan sätta i vad som helst i USB-portarna.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: