2018-01-22
 15:33:00

Seg måndag...

© Soffiloffis
 
 
Så var det måndag igen och jag är tebax på jobbet.
Jag fick ett fotouppdrag av Thomas när jag kom hit imorse, han har en vän som vill att jag fotograferar hans dotter i studion, så det ska jag försöka göra någon dag när det passar henne :)
Sen ska vi tydligen iväg o fota skidspår så fort det blir väder för det, men nu dom närmsta dagarna/veckorna ska ju snön försvinna (antagligen), det ska regna i övermorgon iallafall och flera dagar nästa vecka, så då vet jag inte hur det blir med det... Men ah, vi får se...
 
Chefen o några kollegor har möblerat om för fullt här under dagen, vi ska få hit några höj/sänkbara bord så då behövde dom göra plats för det.
 
Just nu vill jag bara hem, den här dagen har varit så seg!
Men en timme till ska jag väl vara kvar iallafall...
 
Hörs sen
Kram
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2018-02-08, 22:33:16 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Hoppas dagen gick fort sista tiden. Förlåt att jag varit dålig på att kika in. Jätte fin bild. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: