2018-01-21
 20:06:36

Söndag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har vi varit i Borlänge på Aqua Nova och badat hela eftermiddan.
Jag tror vågmaskinen och utebadet var favoriterna :)
Nå rutchkaneåkande blev det inte för både jag och Daniel har blivit för fega på sista tiden och barnen är för små än (12-årsgräns).
 
Jag vågar inte åka vattenrutchkana sen jag hörde om osthyvelseffekten när jag jobbade på sporthallens café, en av vaktmästarna berättade då varför (Ludvika) badhusets rutchkana var stängd, och det berodde tydligen på att en del hade lossnat på grund av kylan och gjort att det blev som en osthyvel om man kom åkandes i hög fart... AJ! Det har skapat nån slags fobi för mej haha
 
Efter det blev det en sväng in på kupolens apotek, sen Ikea o käkade lite innan vi åkte hemåt :)
Och nu är vi hemma sedan flera timmar, jag är vråltrött! Tänk vad lite badande kan göra med en...
Barnen ligger iaf i sina sängar o ska sova nu så det blir nog snart läggdags för mej med!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: