2018-05-25
 13:35:33

Fredag...

© Soffiloffis
 
 
 
Imorse var jag på så jävla dåligt humör :(
Jag var helt säker på att jag hade repat sönder hela sidan på bilen, men som tur var så blev det inget, pjuh!
Sen var det en massa annat som strulade under förmiddan också.
 
Efter fikarasten tänkte jag dra iväg med cykeln i det fina vädret, men det sket sig för arbetsförmedlaren som skulle komma hit vid 10 sköt upp besöket till kl 13. Så det känns inte som jag hinner =/  Ah vi får se hur jag gör.
 
Men på lunchen kom iallafall Daniel o plockade upp mig och så åkte vi in till stan o käkade på Coco Thai :) Det var jättegott som alltid! Sen skjutsade han tillbaks mej innan han åkte upp till skolan o hämtade Pontus o tjejerna.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: