2018-05-31
 08:17:00

Torsdag...

 © Soffiloffis
 
 
Igår när jag kom hem från jobbet sms:ade jag svärmor och frågade när vi skulle åka mot Örebro och Vårruset. Typ en halvtimme senare var vi på G och vi hann dit i tid :) Kom dit precis när startskottet gick.
Sen gick vi dom 5 kilometrarna och när vi kom tillbaks gick vi runt bland stånden där.
 
På vägen hem blev jag så himla trött!
Och sen när jag klev ur bilen kunde jag knappt gå... Jag hade skavsår på hela fötterna och var alldeles mör i benen! Det kanske inte är så bra o chocka kroppen och gå 1,1 mil en dag när man typ aldrig går i vanliga fall...
 
Nu är jag på jobbet igen. Även om jag har ont i fötterna så tror jag att jag går ut idag med, fast kanske inte
så långt bort :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: