2018-10-05
 11:47:00

Fredag...

 
© Soffiloffis
 
 
 
I helgen åkte flickorna med mormor o morfar till Hedtjärn o fiskade. Sen var dom en sväng på Kopparbergs marknad också. Så medans dom var där åkte vi hem till Johan o Kim så Pontus fick leka med Leo lite grann :)
 
Idag åkte jag in till AF eftersom jag inte har hört något från min handläggare än. Och när receptionisten kom in på min profil sa hon typ "Men oj, det här var konstigt", det verkade som att jag har blivit utskriven :(
Så hon gick iväg och skulle leta reda på min handläggare och försöka få svar på vad hon/jag skulle göra nu, och varför det hade blivit så.
 
Efter tio minuter kom hon tillbaks, då hade hon inte hittat min handläggare så hon hade pratat med chefen istället och denne lovade att höra av sig till mig. Hon kunde inte säga när men hon lovade att göra det iallafall. Då frågade jag om jag inte kommer kunna söka ersättning för den här månaden och det kunde jag inte. SUCK! Fan vilket krångel det ska vara hela tiden!
 
Nu är jag hemma igen iallafall och väntar på att barnen ska komma hem från skolan.
Har startat en diskmaskin och ska vika tvätt...
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: