2018-09-05
 10:58:00

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
Kul o sitta som nr 1 i telefonkö minst en halvtimme med en röst som upprepar var tionde sekund "Du är fortfarande placerad i kö, det blir snart din tur". Och varannan minut säger dom "Du har plats ett i kön" Gaaah, men svara då för sjutton! Jag skulle kunna somna!
Undrar om dom har fikarast eller något eftersom dom inte tar samtal?! =/
 
Jahapp, sen svarar dom och så blir jag skickad till nästa telefonkö med samma mantra som upprepas gång på gång på gång... Men denna gång har jag plats två i kön, så nu lär det väl ta ännu längre tid =/
Och vips så tog pengarna på mobilen slut så jag blev inge klokare ändå :(
 
 
Annars blev det lite försovning imorse. Jag var helt säker på att klockan var 6.30, så jag vände mig om och skulle precis somna om. Har ju ett till larm kl 6.40 så... Men då såg jag att det stod 7.30 på klockradion! Panik!
Barnen kom iallafall till skolan rätt så precis kl 8, pjuh!
 
Jag sitter o dricker lite kaffe, har precis diskat klart en maskin. Tänkte jag skulle dammsuga sen...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: