2018-09-06
 10:26:45

Torsdag...

 
Pontus för några år sedan, lite smått tandlös :)
© Soffiloffis
 
 
Igår på eftermiddan ringde dom från tandläkaren, så idag kl 8.40 åkte jag dit med Pontus. Efteråt fick han en ny tid i oktober, samma dag som Isabelle ska dit.
 
Tjejerna ville verkligen inte till skolan idag igen, dom hade ont överallt, mådde jättedåligt o trodde att dom hade feber. Men det hade dom inte så dom fick gå dit idag ändå =/
Jag känner mig jättetaskig men jag kan ju inte hålla dom hemma för minsta lilla...
 
Jag har nyss ringt Falun o beställt recept och ställt en fråga. Frågan skulle dom skicka vidare till en läkare, så vi får se vad hon säger sen...
 
Nu ska jag greja lite
Hörs sen
Kram
 
 
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2018-09-07, 04:16:17

Men va trist att de inte vill till skolan.. e ju så viktigt. Har ni fått nå rätsida va som ligger bakom? Inte bra när de är så där. De e ju deras "arbetsplats" å viktigt att de trivs å mår bra. Grattis i efterskott Pontus, å 3 barnsmamma 8 år till dej 😊
Kram

Svar: Ja det är jättetråkigt. Dom har haft lite problem med kompisar i skolan och tycker inte att läraren lyssnar på dom. Sen är det så livat i klassrummet att det finns ett antal hörselkåpor att låna! Det är väl bättre om läraren säger åt dom som härjar kan man tycka =/
Nej dom trivs inte alls =/
Tack så mycket för grattiset :)
Kram
Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2018-09-10, 17:13:07

Låter som de spårat ur nå fruktansvärt om de som stimmar.ska få fortsätta. Väl lamt tycker ja. Ush noll respekt å vansinnigt att få låna hörselkåpor 😏
Stackars barn som berörs 😑

Svar: Ja jag håller med, det måste ju vara jättejobbigt o försöka koncentrera sig när de andra barnen springer runt o skriker :|
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: