2019-04-27
 14:55:06

Lördag :)

© Soffiloffis
 
 
I torsdags skulle jag ha haft matteprov men det blev framflyttat till på tisdag istället. Skönt, då kanske jag förhoppningsvis kan få ekvationerna att fastna...
Men vi redovisade våra dikter på svenskan under torsdagen iallafall och det gick rätt så bra. Vi var inte så många som kom, fem personer bara plus läraren.
 
Nästa vecka har vi inga svenskalektioner alls, vi ska förbereda oss för en essä vi ska skriva och en argumentation vi ska framföra veckan därpå. Jag är sjukt nervös inför argumentationen för jag vet inte hur jag ska skriva den än! Den ska handla om svenska språket, det är det enda jag vet, men hur sjutton argumenterar man för eller emot svenska språket?! Det måste vara den svåraste uppgiften hittills!
 
Aja...
Igår var vi i Borlänge och försökte handla skolavslutningskläder till barnen. Till Pontus var det inga problem, vi hittade en skjorta och sen har han skjorts här hemma redan. Men flickorna vill absolut inte ha klänning, och det slutade med att dom inte ville ha nånting. Så nu vet jag inte vad dom ska ha på sig då =/
Men men, det löser sig väl.
 
Nyss åkte Daniel och flickorna till Borlänge igen för Daniel behövde ha något på Biltema som han inte hann köpa igår. Jag o Pontus blev hemma.
 
Vi hade förresten utvecklingssamtal med Pontus igår och det verkar gå bra för honom i alla ämnen. Han är jätteduktig på att läsa och skriva, räkna och att prata engelska :) Jättekul!
 
Hörs sen
Kram
 


Milla
PUBLICERAT: 2019-04-30, 21:19:14 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Kolla kappahl. Nån fin t shirt eller tunika leggings å ballerinaskor. Mycket fina skor på ynves i gallerian. Verkar va mode med korta tröjor igen 😏🙄☺
Lycka till. De e svårt med kläder ibland 😊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: