2019-04-24
 19:46:09

Onsdag!

En Magnoliaknopp jag hittade i mammas trädgård idag :)
© Soffiloffis
 
 
Idag hade jag mattelektion igen, och resten av dagen har jag varit såå himla trött.
Efter lektionen åkte jag ner till mamma, barnen var hos några grannbarn och lekte.
Sen fikade vi, kollade på Hemma igen och åt. Men nu har vi kommit hem igen.
Tjejerna ville gå och lägga sig direkt och Pontus sitter vid datorn.
 
Imorron har jag svenska och då ska vi analysera en varsin dikt inför resten av klassen. Jag valde låten En kungens man av Björn Afzelius, få se om jag har lyckats analysera den tillräckligt mycket... Det är skitsvårt ju!
 
Nu ska jag kolla på en serie och sen blir det läggdags för mig så fort barnen har somnat!
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: