2019-04-09
 22:39:25

Tisdag...

I mormor o morfars trädgård idag :)
© Soffiloffis
 
 
Idag hade jag matte igen.
Det gick väl rätt bra, men jag fick veta att jag kommer ha muntligt prov imorron, och sen nästa vecka är det ett till prov, men då är det om bråkräkning och potenser. Det känns som jag nyss började med det och nu är det alltså tenta! Shit... det går så jäkla snabbt, jag hinner knappt med!
 
På eftermiddan var vi hos mormor och morfar. Där fikade vi lite, sen kollade vi på Hemma igen och så åt vi lite. Vi åkte väl hem strax efter 19 sen ville tjejerna kolla på gårdagens avsnitt av Hemma igen, så då gjorde vi det.
Nu ligger barnen o sover. Jag har nyss gjort läxan och snart blir det läggdags för mig med.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: