2019-04-02
 21:56:00

Tisdag kväll...

© Soffiloffis
 
 
Usch vad irriterad jag blir på att det knappt finns parkeringsplatser uppe vid skolan. 
För när man kör in på parkeringen ser det ut som det finns en ledig lucka, men så kommer man fram och ser att det står en pytte-pytteliten epatraktor där :(  Suck!
Det har hänt hur många gånger som helst den här veckan!
Jag fick parkera hemma hos mamma idag med och springa upp till skolan. Kom fram med lungorna halvägs upp ur munnen. Dålig kondis deluxe!
 
Sen fick jag veta att vi kommer ha matteprov på torsdag, egentligen har jag svenska då men jag har skrivit ett mail till läraren, få se om vi kan lösa det på något sätt.
Imorron har vi utvecklingssamtal med flickorna, men jag kan inte vara med på det. Jag försökte fixa så jag kunde räkna hemma istället, men läraren var rädd att jag skulle halka efter så mycket då så det gick inte.
 
Aja nu får det bli sovdax
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: