2019-04-16
 19:54:00

Trött tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Idag hade jag prov i matte och jag vet faktiskt inte hur det gick. Det kändes inte helt kört, men det kändes inte som jag fick några maxpoäng heller... Vi får se! Jag håller tummarna att jag klarade det iallafall!
 
När provet var klart vid 11-tiden så hade jag rast fram till klockan 13. Sen mattelektion och då började vi med ekvationer. Antagligen kommer vi ha prov i det nästa torsdag!
Här går det undan...
 
Under lektionen på eftermiddan kände jag mig såå himla trött, jag ville bara lägga ner huvudet på bänken och sova. Det kändes som jag inte hade sovit på flera veckor, fy sjutton vad jobbigt det var... sen att behöva tänka uppe på det! Så när jag väl kom hem la jag mig och vilade en stund.
 
Nu börjar Julia bli förkyld, och jag misstänker att jag också har nån förkylning på G eftersom jag är så här trött. Vill inte!
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: