2019-08-27
 17:21:52

Tisdag...

 © Soffiloffis
 
 
Igår var Julia på kvartersgården på Västra igen, hon fick stå i kassan den här gången :)
Isabelle var hemma hos en kompis istället och Pontus var hemma med mig.
Sen på kvällen provade jag och Daniel WoW Classic och det var ganska kul :)
Idag på förmiddan la vi oss o vilade lite när barnen hade gått till skolan.
 
Nu har Daniel åkt till jobbet och jag har pratat en stund med Mia, det känns som det var evigheter sen. Vi ska iallafall försöka träffas imorron :)
 
Annars väntar jag bara på att skolan ska börja för min del igen. På måndag är det dags :)
Jag hoppas verkligen inte att det är en massa redovisningar på samhällskunskapen, det är det värsta som finns! Gick in o kollade nu och det verkar vara sånt på planeringen :( Gaaah!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: