2019-08-22
 12:47:37

Torsdag...

 © Soffiloffis
 
 
 
Igår var flickorna på kvartersgården uppe på västra tillsammans med några kompisar och Pontus var hemma hos en kompis och lekte :)
Annars hände inte så mycket, Daniel låg o vilade medan dom var borta eftersom han inte sover så bra på nätterna när han går förmiddag. Sen spelade vi lite Fortnite när dom kom hem :)
 
Idag fick jag mail från arbetsförmedlingen, jag måste tydligen börja på Lernia igen! Dom ville ha svar nästa vecka om jag ville börja där eller någon annanstans så jag antar att jag börjar veckan därpå när alla papper är skickade fram o tebax. Men saken är att då börjar jag på komvux så det känns ju bara som en massa extrajobb för dom... Jag har berättat det flera gånger så dom borde ju ha det inskrivet någonstans. Men men, jag ska inte hindra dom från o göra sitt jobb.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: