2019-01-09
 15:43:03

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
Nu har jag varit på intervjun och det gick väl helt okej :)
Men jag har inga direkta förhoppningar, det får bli som det blir...
 
Vi var iallafall tio personer, först ställde intervjuaren frågan om vad vi visste om företaget. Sen blev vi indelade i grupper där vi fick veta mer om varandra och sen presentera varandra inför resten av gänget.
Efter det blev det workshop där vi skulle prata ihop oss om vad vi skulle göra i olika situationer som kan uppstå. Och när det var klart gick de igenom vad som kommer hända härnäst i rekryteringsprocessen.
 
När intervjun var klar gick jag till bilen och sen åkte jag till Lernia och var där i ca 2½ timme och nu är jag äntligen hemma. Daniel tog med Pontus till tandläkaren vid 14 och det hade gått bra.
Flickorna är hemma hos en kompis just nu.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: