2019-07-01
 14:50:53

Måndag!

© Soffiloffis
 
 
Imorse åkte vi till Borlänge, vi fick låna Daniels arbetskamrat Williams bil dit, jättesnällt :)
Sen gick jag in på arbetsförmedlingen, jag fick prata med två personer innan jag fick komma in till en handläggare. Väl där inne fick jag skriva på ett papper, sen ska dom pröva om jag har rätt till aktivitetsstöd. Men när det var påskrivet var det färdigt så då åkte vi hem igen.
 
När vi kom tillbaks till Ludvika gick jag och barnen in på Högbergsskolan och lämnade tillbaks boken jag hade lånat av läraren, skönt o ha det gjort också :)
Under tiden gick Daniel hem till William med bilnyckeln.
 
Nu är vi iallafall hemma, det har spöregnat ett tag men nu är det lugnt igen.
Julia är hos Kevin och Isabelle spelar Fortnite inne i sovrummet, så jag har legat o tittat på medan hon har gjort det.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: